تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
اجبار عشق
5 مهر 1399 ساعت 9:51 | بازدید : 508 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )
این روزا برام روز گذشتنه,گذشتن از یاد,از خاطره,از حس,

باید بگذرم,باید به دلم بگم که بگذر,که دل بکن,

ولی سخته,

حتی جرات ندارم که بگم نمیشه گذشت,چون دل بخواهی نیست اجباریه,باید بشه.

قلبم رو چند روز پیش گم کردم,

چون اون کسی که دزدیدتش مجبوره که پسش بده ولی اونم نمی تونه,دلش نمیاد.

چه سخته که دوتا آدم مجبور باشن از کنار هم بگذرن,چقدر سخته دوتا آدم بدونن آرامش جان و روح همدیگه هستن و باز مجبور باشن این آرامش رو 

یکی با یه برهوت تنهایی و دیگری با دریای متلاطم و طوفانی عوض کنن.

این روزام هم آرومم و هم نیستم,هم غم دارم و هم ....

نمیدونم,این روزا تو یه خلا هستم,

این روزا دلم خواب می خواد تا فقط بگذره و کمبود خواب و بی خوابی داره دیوونم میکنه.

خدایا حکمتت رو شکر,

تو یه کاری کن

من دیگه توانش رو ندارم.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1336
:: باردید دیروز : 458
:: بازدید هفته : 2741
:: بازدید ماه : 2682
:: بازدید سال : 30291
:: بازدید کلی : 55740