دانلود آهنگ عشق از حمید هیراد + متن آهنگ 2021
تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
دانلود آهنگ عشق از حمید هیراد + متن آهنگ 2021
دو شنبه 27 بهمن 1399 ساعت 8:48 | بازدید : 452 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

حمید هیراد عشق

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام عشق + متن آهنگ

Hamid HiraadEshgh

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد عشق

 

متن آهنگ عشق از حمید هیراد


نبسته ام به کس دل نبسته کس به من دل من عاشق تر از من ماندم ساحل به ساحل نبسته کس به من دل نبسته ام به کس دل من عاشق تر از من ماندم ساحل به ساحل ای با وفای بی وفای قلب من کجایی امان امان امان از این عشق و غم جدایی ای تو غریب و آشنای قلب من کجایی امان امان امان از این عشق و غم جدایی ای با تواما ای تو که از دست دلم بریده ای ای با تواما ای تو که رفتی و منو ندیده ای من با تو بهشتی شدنم در خطر افتاد آتش بزن این جان و به دوزخ بکشانم هی نگو تمومه این دو روز آشنایی آخ نگو رسیده خدایا لحظه جدایی قسم به اون خدایی که میپرستی یارم دار و ندار این دل فقط تو هستی یارم ای با تواما ای تو که از دست دلم بریده ای ای با تواما ای تو که رفتی و منو ندیده ای ای با توام ای عشق من با توام ای یار من ای یار بی دلدار من ای محرم و غمخوار من با توام ای عشق با توام ای عشق با توام ای عشق با توام ای عشق

 

 



برچسب‌ها: حمید هیراد ,

موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


















































می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 6

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 950
:: باردید دیروز : 1902
:: بازدید هفته : 4257
:: بازدید ماه : 4198
:: بازدید سال : 31807
:: بازدید کلی : 57256