دانلود آهنگ یه باره دیگه اشتباه کن از بنیامین بهادری + متن آهنگ 2021
تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
دانلود آهنگ یه باره دیگه اشتباه کن از بنیامین بهادری + متن آهنگ 2021
یک شنبه 10 اسفند 1399 ساعت 23:10 | بازدید : 100 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

بنیامین بهادری یه باره دیگه اشتباه کن

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام یه باره دیگه اشتباه کن + متن آهنگ

Benyamin BahadoriYe Bare Dige Eshtebah Kon

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری یه باره دیگه اشتباه کن

 

متن آهنگ یه باره دیگه اشتباه کن از بنیامین بهادری


اگه میتونی خودتو برسون دارم نفس نمیکشم اما پامو پس نمیکشم من از تو دست نمیکشم دستمو بگیر که دارم میمیرم دستاتو میخوام بگیرم دارم میفتم بگیرم من دارم از دست میرم یه بار دیگه اشتباه کن دوباره به چشمام نگاه کن یه بار دیگه اشتباه کن دوباره به چشمام نگاه کن یادت باشه نگاهتو دوست داشتم , اولین اشتباهتو دوست داشتم یادت باشه نگاهمو دوست داشتی , آخرین اشتباهمو دوست داشتی اگه میتونی خودتو برسون دارم نفس نمیکشم اما پامو پس نمیکشم من از تو دست نمیکشم دستمو بگیر که دارم میمیرم دستاتو میخوام بگیرم دارم میفتم بگیرم من دارم از دست میرم یه بار دیگه اشتباه کن دوباره به چشمام نگاه کن یه بار دیگه اشتباه کن دوباره به چشمام نگاه کن یادت باشه نگاهتو دوست داشتم , اولین اشتباهتو دوست داشتم یادت باشه نگاهمو دوست داشتی , آخرین اشتباهمو دوست داشتی


برچسب‌ها: بنیامین بهادری ,

موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


















































می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 6

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 527
:: باردید دیروز : 1902
:: بازدید هفته : 3834
:: بازدید ماه : 3775
:: بازدید سال : 31384
:: بازدید کلی : 56833