دانلود آهنگ شب که شد از حمید هیراد + متن آهنگ 2021
تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
دانلود آهنگ شب که شد از حمید هیراد + متن آهنگ 2021
پنج شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 19:38 | بازدید : 86 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

حمید هیراد شب که شد

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام شب که شد + متن آهنگ

Hamid HiraadShab Ke Shod

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد شب که شد

 

متن آهنگ شب که شد از حمید هیراد


شب که شد همش میای به یاد ما شب که شد کجایی یار من بیا هر چی شد به خاطر خودت بیا شب که شد شب که شد نگاتون همش میاد در نظرم شب که شد صداتون همش میوفته تو سرم هرچی شد یار من فقط بیا دور و برم شب که شد شب که شد شب که شد مجبور بودم بهت اصرار کردم دلتو اغفال کردم مجبور بودی بهم اصرار کردی وای تو منو وادار کردی آدم بودم دلمو شیدا کردی وای تو منو رسوا کردی حوا بودی دلمو رسوا کردی وای تو منو پیدا کردی شب که شد شب که شد شب که شد شب که شد شب که شد شب که شد شب که شد شب که شد شب … شب که شد نگاه گیرای تو ایمان مرا خواهد شب که شد وسوسه ی نگاه تو جان مرا خواهد شب که شد نگاه گیرای تو ایمان مرا خواهد شب که شد وسوسه ی نگاه تو جان مرا خواهد مجبور بودم بهت اصرار کردم دلتو اغفال کردم مجبور بودی بهم اصرار کردی وای تو منو وادار کردی آدم بودم دلمو شیدا کردی وای تو منو رسوا کردی حوا بودی دلمو رسوا کردی وای تو منو پیدا کردی

 



برچسب‌ها: حمید هیراد ,

موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


















































می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 63
:: باردید دیروز : 1902
:: بازدید هفته : 3370
:: بازدید ماه : 3311
:: بازدید سال : 30920
:: بازدید کلی : 56369