دانلود آهنگ هوامو نداشتی از محمد اصفهانی + متن آهنگ 2021
تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
دانلود آهنگ هوامو نداشتی از محمد اصفهانی + متن آهنگ 2021
پنج شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 19:43 | بازدید : 89 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

محمد اصفهانی هوامو نداشتی

دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی به نام هوامو نداشتی + متن آهنگ

Mohammad EsfahaniHavamo Nadashti

دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی هوامو نداشتی

 

متن آهنگ هوامو نداشتی از محمد اصفهانی


هوامو نداشتی هوایی شدم چه کابوسه بی انتهایی شدم نگاهت منو زیر و رو میکنه منو با دلم رو به رو میکنه منو دست بسته تو و قلبه خسته که هر کی رسیده یه جاشو شکسته ولی حسن عاشق به دیوونگیشه یه وقتایی کوه هم دلش ابری میشه ابری شو خاطره هاتو ببار بارون شو یاد من عشقو بیار من میرسم به تو آخر کار بارون ببار من بیقرار توام بیقرار بیرون بیارم از این انتظار عاشق شدم مثه ابر بهار بارون ببار پریشونم اما پریشون ترم کن فقط از تو میخوام یه کم باورم کن هوام از نفسهات داره جون میگیره نفس میکشم تا خیالت نمیره ابری شو خاطره هاتو ببار بارون شو یاد من عشقو بیار من میرسم به تو آخر کار بارون ببار من بیقرار توام بیقرار بیرون بیارم از این انتظار عاشق شدم مثه ابر بهار بارون ببار


برچسب‌ها: محمد اصفهانی ,

موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


















































می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1589
:: باردید دیروز : 458
:: بازدید هفته : 2994
:: بازدید ماه : 2935
:: بازدید سال : 30544
:: بازدید کلی : 55993