دانلود آهنگ دل من دل تو از مرتضی پاشایی + متن آهنگ 2021
تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
دانلود آهنگ دل من دل تو از مرتضی پاشایی + متن آهنگ 2021
پنج شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 19:45 | بازدید : 81 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

مرتضی پاشایی دل من دل تو

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام دل من دل تو + متن آهنگ

Morteza PashaeiDele Man Dele To

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی دل من دل تو

 

متن آهنگ دل من دل تو از مرتضی پاشایی


تورو میبینمو حول میکنم همه چیو تحمل میکنم تو خیالم آخه مال منی تو که فقط تو خیال منی واسه دیدن تو دنیارو بهم میریزم دیگه راهی نموند بیا پیشم عزیزم اگه عاشق مثل دل من دل تو اگه دوست داری حتی یه ذره منو اگه حس منو تو هم حس میکنی چی میشه یه دفعه بگی مال منی نزار تنها بمونم بیا آروم جونم دیگه بی تو نمیتونم ببین ابریه چشمام بزار دست توی دستام قد دنیا تورو میخوام اگه حواست پیش منه اگه چشات بهم زل میزنه اگه تو هم به من فکر میکنی چرا میخوای بری دل بکنی؟ اخه چشمای تو به خدا دروغ نمیگه منو دوست داری خوب بگو یه بار دیگه اگه عاشق مثل دل من دل تو اگه دوست داری حتی یه ذره منو اگه حس منو تو هم حس میکنی چی میشه یه دفعه بگی مال منی نزار تنها بمونم بیا آروم جونم دیگه بی تو نمیتونم ببین ابریه چشمام بزار دست توی دستام قد دنیا تورو میخوام تو رو میبینمو حول میکنم


برچسب‌ها: مرتضی پاشایی ,

موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


















































می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 1902
:: بازدید هفته : 3310
:: بازدید ماه : 3251
:: بازدید سال : 30860
:: بازدید کلی : 56309